با خط سوم
آنان که رفتند و اینان که نرفتند !!
پاسخ به یک پرسش مهم
وطنم در سوگ درختان تو من گریانم
مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی « ذهن روشن
مروری بر زندگی شهیده منصوره عالیخانی
مروری برزندگی فعال رسانه ای علمی ودانش آموخته ی ممتازشهیده یاسمین باکوئی کتریمی.
جنگ روایت ها یا روایت جنگ ها ؟
و ما ادراک ما غزه ؟
نقش رسانه ها و فضای مجازی در تقویت مشارکت مردمی در مدیریت شهری
جنگ و هویت زنانه
فراتر از گواهیهای کاغذی
و اینبار و اینک « ایران » در پناهگاه « ایرانیان »
مجتبی زارعی خطاب به اختلاف افکنان در زمان جنگ: اختلاف افکنی نکن!
مرثیهای بر مصلح مهارتآفرین
وقتی که جهان سر تعظیم فرو می آورد
ما و این دمل چرکین/رژیم صهیون با دم شیر بازی کرد
برای زنان کارآفرین ایرانی
آتشکدههای مهارت و توفان سیاست
یک الگوی ناب در عرصه اطلاع رسانی
ارزشیابی سیستم منابع اطلاعات پژوهشی
کنترل و نظارت و تصمیم گیری در مواقع بحران
سرمایه گذاری در مهارت آموزی و نقش آن در تولید ناخالص داخلی.
تلاقی لیالی قدر وبهار طبیعت
فواید روزه برای سلامتی چیست؟
رسانه های چکمه پوش و ستاره بر دوش
مفهوم همت در اقتصاد
ما و ناترازی ها بقلم جعفر سهرابی
ما و ناترازی ها
رمز و رازهای مانایی یک مکتب و امت
نقش رسانه در مشارکت اجتماعی شهروندان جهت توسعه گردشگری و جغرافیای پایدار شهری
وندالیسم یا پدیده تخریب گرایی اموال عمومی
درباره شهیدعلی نبی پورانگجی
جشن باستانی امرداد
رد یک شایعه
نظام منسجم و کارآمد بازرسی در شهرداریها
ما و یک دوم خرداد و یک حماسه دیگر !
مدیریت تصمیم گیری
نقش فضای سبز در توسعه پایدار شهری
مهم ترین خواص سیب
سواد سلامت رسانه در نوجوان و جوان
از مرزهای ملی تا مرزهای ضد ملی
تبلیغات
یک الگوی ناب در عرصه اطلاع رسانی

چکیده خبر :
نوایی مدیری شایسته تقدیر از دید تحریریه صبح نامه
بی گمان « روابط عمومی » ها نه فقط برای ارباب رجوع و دستگاه های دیگر که بیش از همه برای اصحاب رسانه یک غنیمت با قیمت . یک هم یار ارزشمند و یک مدد رسان گرانقدر ...
متن کامل خبر :
نوایی مدیری شایسته تقدیر از دید تحریریه صبح نامه
بی گمان « روابط عمومی » ها نه فقط برای ارباب رجوع و دستگاه های دیگر که بیش از همه برای اصحاب رسانه یک غنیمت با قیمت . یک هم یار ارزشمند و یک مدد رسان گرانقدر بشمار می آیند پس با چنین قدر و قیمتی و جایگاهی یک روابط عمومی ضعیف میتواند علاوه بر همه مضراتش یک سوهان روح هم باشد و عکس آن نیز صادق است به این معنا که یک روابط عمومی قوی ضمن دنیا دنیا محسنات یک قوت قلب و یک تکیه گاه و ساحل آرامش محسوب می گرددروابط عمومی شعب بانک کشاورزی مازندران نیز از نوع و جنس و شمایل دومی است یعنی هم یک ، همراه مطمئن و هم اهل تعامل دو سویه و هم مورد وثوق مدیران مجموعه وپرسنل وهم اصحاب رسانه می باشد
از مدیر ان مجموعه تا آبدارچی این مجموعه حتی می دانند و خوب هم میدانند روابط عمومی کجاست ، کارش چیست و با کی و چی ارتباط دارد اصلا انگار کنار ارباب رجوع و اصحاب رسانه و دستگاه های دیگر است بر خلاف برخی که خیال می کنند باید روبرو قرار داشته باشند و عینک بد بینی بزنند و دور مجموعه خود سیم خار دار بکشند !!
جناب آقای نوایی.مدیر محترم روابط عمومی شعب بانک کشاورزی و همکاران ایشان با همین شیوه و جنس و نگاه هم موفقیت شعب این بانک را به شایستگی وبا تخصص وتعهد ترسیم و تبلیغ می کنند و هم نشان میدهند یک روابط عمومی موفق باید چگونه باشد
در پایان ضمن سپاس از مدیر محترم روابط عمومی بانک کشاورزی به سهم خود از این ارتباط گرم و صمیمانه با اصحاب رسانه قدردانی می کنیم