با خط سوم
آنان که رفتند و اینان که نرفتند !!
پاسخ به یک پرسش مهم
وطنم در سوگ درختان تو من گریانم
مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی « ذهن روشن
مروری بر زندگی شهیده منصوره عالیخانی
مروری برزندگی فعال رسانه ای علمی ودانش آموخته ی ممتازشهیده یاسمین باکوئی کتریمی.
جنگ روایت ها یا روایت جنگ ها ؟
و ما ادراک ما غزه ؟
نقش رسانه ها و فضای مجازی در تقویت مشارکت مردمی در مدیریت شهری
جنگ و هویت زنانه
فراتر از گواهیهای کاغذی
و اینبار و اینک « ایران » در پناهگاه « ایرانیان »
مجتبی زارعی خطاب به اختلاف افکنان در زمان جنگ: اختلاف افکنی نکن!
مرثیهای بر مصلح مهارتآفرین
وقتی که جهان سر تعظیم فرو می آورد
ما و این دمل چرکین/رژیم صهیون با دم شیر بازی کرد
برای زنان کارآفرین ایرانی
آتشکدههای مهارت و توفان سیاست
یک الگوی ناب در عرصه اطلاع رسانی
ارزشیابی سیستم منابع اطلاعات پژوهشی
کنترل و نظارت و تصمیم گیری در مواقع بحران
سرمایه گذاری در مهارت آموزی و نقش آن در تولید ناخالص داخلی.
تلاقی لیالی قدر وبهار طبیعت
فواید روزه برای سلامتی چیست؟
رسانه های چکمه پوش و ستاره بر دوش
مفهوم همت در اقتصاد
ما و ناترازی ها بقلم جعفر سهرابی
ما و ناترازی ها
رمز و رازهای مانایی یک مکتب و امت
نقش رسانه در مشارکت اجتماعی شهروندان جهت توسعه گردشگری و جغرافیای پایدار شهری
وندالیسم یا پدیده تخریب گرایی اموال عمومی
درباره شهیدعلی نبی پورانگجی
جشن باستانی امرداد
رد یک شایعه
نظام منسجم و کارآمد بازرسی در شهرداریها
ما و یک دوم خرداد و یک حماسه دیگر !
مدیریت تصمیم گیری
نقش فضای سبز در توسعه پایدار شهری
مهم ترین خواص سیب
سواد سلامت رسانه در نوجوان و جوان
از مرزهای ملی تا مرزهای ضد ملی
تبلیغات
نقش رسانه در مشارکت اجتماعی شهروندان جهت توسعه گردشگری و جغرافیای پایدار شهری

چکیده خبر :
یادداشتی از حمیده ظاهری
انسان قرن حاضر با یک شبکه رسانه ای رنگین کمانی مواجه است که همه تار و پود او و جامعه اش را در بر می گیرد پس ناگفته پیداست در چنین زمانه ای ، رسانه صرفا یک ابزار ...
متن کامل خبر :
یادداشتی از حمیده ظاهری
انسان قرن حاضر با یک شبکه رسانه ای رنگین کمانی مواجه است که همه تار و پود او و جامعه اش را در بر می گیرد پس ناگفته پیداست در چنین زمانه ای ، رسانه صرفا یک ابزار اطلاع رسانی نیست بلکه علاوه بر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی « خط سیر » زندگی انسان را نیز تبیین و تدوین می کند پس بیهوده نیست که یک ضرب المثل انگلیسی می گوید :« اگر دنبال برگ برنده ای اول یک رسانه تهیه کن !!» و باز بی جهت نیست که بزرگترین سرمایه داران عصر حاضر صاحب و مالک بزرگترین رسانه های مکتوب ، شنیداری و دیداری هستند چرا که به گفته یک جامعه شناس نروژی :« رسانه قرن ما تعیین کننده سرنوشت ما است » این همه را گفتیم تا بر این مهم تاکید کنیم برای مشارکت مردم یک جامعه در اهداف و برنامه های آن جامعه رسانه نقش بی بدیل و بی تکراری دارد اما این همه قصه رسانه و جادوی آن نیست چرا که وقتی این ابر ابزار قرن ما میتواند درست ایفای نقش کند که رسانه را به افراد آگاه ، متخصص و بلند همت بسپاریم و لا غیر . باری هم گردشگری و هم جغرافیای پایدار شهری سخت نیازمند مشارکت داشتن مردم هستند چرا که برای جذب گردشگر ،مردم یک جامعه حرف اول و آخر را می زنند تا آنجا که در کشورهای توسعه یافته از برخی رسانه ها فقط و فقط برای آموزش شهروندان در موضوع « رفتار مناسب با گردشگران » استفاده میشود یا از رسانه برای تفهیم این امر مهم بهره می برند که در جهان امروز صنعت گردشگری چه مزایا و محسناتی دارد زیرا به درستی باور دارند که مردم وقتی در این حوزه یا حوزه های دیگر مشارکت خواهند کرد که سهمی از آن ببرند و یا در منافع آن سهیم باشند سخن کوتاه آنکه در هر دو موضوع مورد بحث ما بیش و پیش از هر چیز نیازمند فرهنگ سازی هستیم و بخش مهمی از این فرهنگ سازی فقط و فقط با رسانه انجام خواهد شد پس از آن است که خواهیم دید مردم خود داوطلب مشارکت میشوند بی آنکه بقول ژان پل سارتر « برایشان دعوت نامه ارسال کنیم »